لاغری با دستگاه اوندا

پیروی از رژیم غذایی لاغری غیر اصولی و سخت ، همراه با ورزش در زمان های طولانی بدون توجه به سلامت شما ، می تواند آسیب های جدی را به همراه داشته باشد ، در نتیجه گزینه مناسبی برای کاهش وزن نخواهد بود. امروزه با وجود لاغری با دستگاه اوندا می توان یک قدم با خیالی آسوده در راستای رسیدن به یک اندام ایده آل برداشت ! اما چگونه ؟ این دستگاه یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها در دنیا است ، دستگاهی که بدون نیاز به جراحی و در یک فرایند غیر تهاجمی ، چربی ها را از بین برده و همزمان سبب تولید کلاژن می شود. بی شک شما نیز یکی از نگرانی های تان طی پروسه لاغری با اوندا آسیب های پوست و شل شدگی ان می باشد ، اما باید بدانید که از جمله دغدغه های مهم که با این پروسه رفع می شود ، افتادگی پوست بعد از لاغری است. در واقع با تولید کلاژن همزمان با لاغری ساختار پوست محکم تر خواهد شد. انجام این پروسه لاغری در مرکز لاغری آندرومدا در تهران تنها شما را به هدفتان از لاغری و کاهش وزن می رساند.

لاغری با دستگاه اوندا - مرکز زیبایی و لاغری آندرومدا

لاغری با دستگاه اوندا در مرکز لاغری آندرومدا

همان گونه که اشاره کردیم ، این دستگاه از جدید ترین فناوری های روز دنیا بوده ، که در حوزه لاغری و کاهش وزن دارای طرفداران بسیار زیاد می باشد. در واقع می توان گفت این دستگاه به منظور کاهش چربی ، کانتورینگ بدن و درمان سلولیت ها موثر می باشد. با استفاده از این روش می توان با کمترین عارضه و بدون احساس هیچ گونه درد به نتیجه ای دلخواه دست یافت. طی این پروسه شل شدگی پوست و چربی های اضافی به روشی ایمن و موثر درمان می شوند ، که پس از مدتی از بدن حذف خواهند شد. جالب است بدانید که طی آن از فرایند مایکروویو کمک گرفته خواهد شد ، که با حذف چربی ها پوست نیز سفت شده و افتادگی آن از بین خواهد رفت.

نواحی پر کاربرد و مناسب برای بکار گیری از دستگاه اوندا

جالب است بدانید که لاغری با دستگاه اوندا در تهران و در مرکز زیبایی آندرومدا در بخش های مختلفی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هیچ گونه محدودیتی برای شما زیبا جویان وجود نخواهد داشت ، در واقع تفاوتی ندارد که میزان چربی در هر نقطه از بدن شما عزیزان چقدر باشد ، لاغری با دستگاه اوندا برای لاغری در تمامی نواحی امکان پذیر می بوده و به شما کمک می کند ، تا چربی های اضافی خود را از بین ببرید. از جمله رایج ترین نواحی مورد استفاده از این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. پهلو
  2. شکم
  3. ران ها
  4. باسن
  5. نواحی از گردن و چانه
  6. بازو و پشت بازو

رفع غبغب با دستگاه اوندا

یکی از کاربرد های لاغری با دستگاه اوندا در تهران و در مرکز زیبایی آندرومدا ، رفع غبغب می باشد ، با توجه به قدرت و تمرکز بالا این دستگاه می توان سبب لاغری و کاهش موضعی چربی در نواحی از چانه و غبغب شد.

درمان سلولیت با اوندا

به تجمع چربی ها به شکی نامناسب در زیر پوست ، سلولیت گفته می شود که این عارضه سبب ناهمواری در پوست خواهد شد. جالب است بدانید که افراد بسیاری در گیر این عارضه می باشند ، که البته تنها مخصوص افراد چاق نمی باشد و حتی افراد لاغر نیز می توانند به آن دچار شوند. دستگاه اوندا برای لاغری در از بین بردن سلولیت ها بسیار کاربردی هستند.

لاغری موضعی با دستگاه اوندا

امواج حاصل از دستگاه اوندا کاملا کنترل شده عمل می کند. به همین منظور پس از ساطع شدن به دستگاه باز می گردد. این خاصیت سبب عملکرد بهتر دستگاه شده و از هرگونه انتقال کنترل نشده جلوگیری می کند. امواج مایکروویو تنها بافت چربی و لایه های پایین پوست را مورد هدف قرار می دهد و با سایر ارگان ها و بافت ها برخوردی ندارد ، در نتیجه لاغری با دستگاه اوندا کاملا ایمن خواهد بود باتوجه به قدرت و تمرکز بالای دستگاه ، نقطه مورد نظر جهت از بین بردن چربی مورد نظر هدف قرار می گیرد. با تابش اشعه بر عمق سلول های چربی و از بین رفتن آن ها کلاژن سازی در موضع تحریک و پوست جمع و سفت می گردد. در نتیجه در کنار لاغری با اوندا و کاهش سایز پوست موضع مورد نظر سفت خواهد شد.

🌟 چربی سوزی با دستگاه اوندا در مرکز لاغری آندرومدا در تهران

عملکرد دستگاه اوندا چگونه است ؟

این دستگاه با استفاده از امواج خنک ، سبب درمان چاقی ، کاهش چربی های موضعی و رفع سلولیت می شود. همچنین لاغری با دستگاه اوندا در تهران و در مرکز زیبایی آندرومدا در تولید کلاژن نقش داشته ، تا از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری کند. جالب است بدانید که یکی از ویژگی های لاغری با اوندا ، کمک و تکیه بر انرژی مایکروویو بوده ، که می تواند در کاهش چربی و سلولیت ها کمک کند و سبب سفت شدن پوست در نواحی مختلفی از بدن شود. بهتر است بدانید که آن دسته از افراد که از پروسه لاغری با دستگاه اوندا بهرمند می شوند و مایل هستند تا ناحیه بخصوصی از بدنشان نیز به صورت موضعی لاغر شود ، ماده ای که توسط این دستگاه برای آن ها بکار گرفته می شود ، به غشای سلولی آن ها نفوذ می کند. به همین دلیل سلولیت ها و چربی هایی که در لایه های زیر لایه اول پوست قرار دارند ، در مدت زمان کم از بین می روند. در نتیجه و به طور کلی طی این پروسه لاغری با اوندا ، چربی ها با استفاده از تکنیک متابولیزم از بین می روند و ماده مورد استفاده طی آن سبب تحریک چربی و اطراف بافت همندی خواهند شد ، که سبب رفع سلولیت می شوند ، همچین موادی که با استفاده از این دستگاه بکار گرفته می شود ، فیبر های کلاژن در درم را منقبض می کند و به تولید کلاژن جدید ، سفت و مقاوم شدن پوست کمک می کند.

 

✔ توضیحات دکتر مریم طاهری در رابطه با تاثیر دستگاه اوندا بر روی خانم های باردار

 

لاغری با دستگاه اوندا در مرکز زیبایی آندرومدا و مزایای آن !

همانطور که می دانید تمامی پروسه های لاغری در کنار مزایایی که دارند می توانند معایبی را با خود به همراه داشته باشند ، اما جالب است بدانید که اولویت مزیت این دستگاه نداشتن معایب است ! در واقع تا کنون هیچ گونه عوارضی همراه با این پروسه لاغری با اوندا مشاهده نشده و شما می توانید با خیالی راحت به معتبر ترین مراکز موجود مراجعه کنید و از تمامی مزایایی که در ادامه به آن ها اشاره می شود بهرمند شوید.

  • موثر در کلاژن سازی پوست
  • موثر در درمان قطعی سلولیت
  • موثر در لاغری نواحی مختلفی از بدن
  • موثر در سفت شدن پوست و جلوگیری از شل شدگی پوست
  • یک روش غیر تهاجمی موثر در دفع چربی
  • بدون نیاز به هیچ گونه برش
  • نفوذ به عمق لایه های چربی و تاثیر گذاری بر آن ها
  • بدون وارد کردن آسیب به بافت های اطراف
  • دست یابی به فرم دلخواه در بازه زمانی کوتاه
  • نیازمند مراجعات متعدد نبوده و زیبا جو در چند جلسه به لاغری با دستگاه اوندا دست می یابد
  • این پروسه کاملا بدون درد بوده و هیچ دوره نقاهتی را با خود به همراه ندارد

آیا نتایج حاصل از دستگاه اوندا دائمی است ؟

لاغری با دستگاه اوندا ؛ با تحریک متابولیسم سلول های چربی سبب از بین رفتن چربی ها خواهد شد. همان گونه که اشاره کردیم این پروسه در بهبود سلولیت های سرسخت و افتادگی پوست نیز نقش فوق العاده ای دارد. اما لازم است زیبا جویان پس از انجام آن یک روتین ورزشی مناسب را پیروی کنند و یک رژیم غذایی سالم داشته باشند ، تا تاثیرات حاصل از این پروسه را حفظ نمایند و سبب دائمی شدن آن شوند.

لاغری با دستگاه اوندا - مرکز لاغری آندرومدا در تهران

لاغری با دستگاه اوندا همراه با کول ویو coolwaves 

جالب است بدانید که این دستگاه بر روی برخی نواحی ویژه همچون throcanter   ( نواحی برجسته از استخوان که توسط آن ها عضلات به قسمت های فوقانی استخوان ران متصل شده اند ) شکم و پاها موثر می باشد ، در حالی که می تواند در از بین بردن سلول های چربی تاثیر گذار باشد ، سبب تحریک فرایند های متابولیک سلولی و تولید کلاژن خواهد شد ، که در نتیجه می تواند در شکل دهی مجدد اجزا باقی مانده نقش بسیار موثری داشته باشد.

مرحله اول : این سیستم به عمق چربی ها نفوذ کرده و غشای سلول های چربی زیر پوستی را تخریب می کند ، تا رسوبات چربی موضعی را حل کند. لیزات ( مایع که حاوی محتویات سلول های لیز شده است ) توسط متابولیسم طبیعی سلول لیپولیز از بین می رود.

مرحله دوم : این سیستم سبب تحریک بافت های همبندی از اطراف لوبول های چربی سلولیت شده و که می تواند از اثر پوست پرتقالی ( حالتی از پوست که با قرمزی ، پوسته پوسته شدن و تیرگی همراه است ) بکاهد.

مرحله سوم : این سیستم سبب انقباض الیاف کلاژن در درم شده ، که سبب تولید کلاژن جدید می شود ، که در انتها سبب سفتی و استحکام بافت ها خواهد شد.

آیا لاغری با دستگاه اوندا با عوارض همراه می باشد ؟

پروسه لاغری با اوندا در مرکز زیبایی آندرومدا در تهران و درمانی هیچ گونه خطری را به همراه خود ندارد ، همچنین به ندرت گذارش هایی از عوارض ان پس از درمان نیز ذکر می شود. تنها عارضه جانبی که ممکن است افراد با آن مواجه شوند ، این است که میزان چربی های شکم ، پهلو یا باسن و حتی بازو طبق نظر شما عزیزان کاسته نشود. که البته در این مواقع می توانید تعداد جلسات درمانی خود را افزایش دهید تا بتوانید به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید.

 

لاغری با دستگاه اوندا - مرکز زیبایی و لاغری آندرومدا

چه عواملی می تواند بر لاغری با دستگاه اوندا تاثیر بیشتری بگذارند ؟

تغذیه سالم و مفید و متعادل : مصرف مواد غذایی سالم، کم چرب، با تنوع بالا و سازگاری با نیازهای بدن می‌تواند در فرایند لاغری تاثیر مثبتی داشته باشد. بنابراین سعی کنید از انواع سبزیجات حاوی فیبر بالا و دیگر موارد ضروری در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

فعالیت بدنی منظم : پیاده‌روی، تمرینات مقاومتی، تمرینات کاردیوواسکولر (همچون دویدن، شنا و دوچرخه‌سواری) و دیگر فعالیت‌های بدنی می‌توانند به افزایش سوزاندن چربی و کالری کمک کنند. بنابراین می توانید یک فعالیت ورزشی مناسب را با یک فرد باتجربه پیش ببرید.

تعادل انرژی : باید انرژی مصرفی در طول روز کمتر از انرژی مصرفی بدن باشد. این میزان تعادل از طریق کنترل مصرف کالری در غذاها و افزایش سوزاندن کالری‌ها با فعالیت بدنی حاصل خواهد شد. بنابراین داشتن برنامه غذایی تحت نظر یک پزشک حاذق به شما عزیزان کمک بسیار بزرگی خواهد کرد.

مدیریت استرس : استرس زمینه‌ ای برای افزایش وزن و مشکلات مرتبط با آن فراهم می‌سازد. بنابراین، اهمیت مدیریت استرس و استفاده از روش‌های مطمئن و سالم برای کنترل آن به منظور لاغری نیز حائز اهمیت است.

خواب و استراحت کافی : خواب کافی در روند لاغری تاثیر بسزایی دارد.توصیه می‌شود در طول شب حداقل 7-8 ساعت خواب بخوابید.

تمامی موارد زیر بی شک از جانب پزشک به شما عزیزان توصیه خواهد شد ، در نتیجه تمامی این موارد را یک به یک با دقت بالا رعایت کنید تا به یک نتیجه بی نظیر از لاغری با دستگاه اوندا دست پیدا کنید. در غیر این صورت نتیجه حاصل از این پروسه لاغری با رضایت بالای شما عزیزان همراه نخواهد بود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانا

سلام میخواستم بدونم تعداد جلسات و فاصله بین جلسات لاغری با اوندا به چه شکل هست و حداکثر چند ماه طول می کشه ؟

andromeda

فاصله جلسات اوندا دو هفته تا یک ماه می باشد ، البته تعداد جلسات در هر فردی با توجه به شرایط فرد متفاوت می باشد.

شیدا

لازمه که طی جلسات لاغری با اوندا رژیم غذایی و ورزش همزمان انجام بشه ؟

andromeda

بهتر است یک رژیم غذایی مختصر داشته باشید و هر روز حدود 20 دقیقه پیاده روی کنید.

خاتون

دکتر طاهری عزیز ، من برای لاغری با اوندا بهتون مراجعه کرئم اما نشد جلسه بعدی را در زمان تعیین شده بیام ، باید پروسه لاغری مجدد شروع بشه ؟